Book

JIJ ALS ONZE PRIORITEIT

Zo dicht mogelijk bij onze harten

Het Yadoya Hotel is de plek waar gasten zich kunnen ontspannen en kunnen genieten van de simplistische & minimalistische Japans geïnspireerde ontwerpen die door velen worden aanbeden, Michel Penneman is de man achter het interieur. Maar met alle snelle veranderingen over de hele wereld proberen wij als een familie de bekende graad van gastvrijheid en comfort te behouden die we sinds het begin van onze Yadoya Hotel reis bieden. Onder leiding van zowel de Wereldgezondheidsorganisatie als de lokale gezondheidsautoriteiten hebben we de beste plannen op het gebied van hygiëne en veiligheid kunnen afronden om deze met succes door het hele hotel te hebben uitgerold. We zijn allemaal heel erg blij.

 

Gemakkelijke sociale afstandelijkheid bij het Yadoya Hotel

Het Yadoya Hotel biedt een intieme omgeving waar menigten en bijeenkomsten gemakkelijk te vermijden zijn door het volgen van onze markers en afstands herinneringen. Met minder dan 75 kamers die slim verdeeld zijn over het gebouw, is er altijd een moment van rust en kalmte om de hoek. De lift nemen? Slechts 1 persoon of groep die in dezelfde kamer verblijft mag gebruik maken van de liften, maar toch is onze trap onbeperkt beschikbaar voor wie zijn of haar dagelijkse stappen wil bereiken.

 

Ontbijt? Natuurlijk! Wij en onze ontbijt boxen hebben je gedekt!

Zoals u al kon raden, zijn onze gebruikelijke ontbijtopties vervangen door stevige, evenwichtige, goed uitgekozen ontbijtdozen voor veiligheidsredenen zoals U kon raden, zodat u altijd en overal kunt genieten. Dit concept minimaliseert het contact tussen onze geliefde gasten en het personeel om ervoor te zorgen dat iedereen gelukkig en gezond blijft.

Deze ontbijtboxen bevatten elk een croissant, een pain au chocolat, een sneetje brood met Nutella en jam, sinaasappelsap, een stuk fruit (een appel of een kiwi), wegwerpbestek en een koffie voor u om van te genieten.

 

Ons hotel? Zo schoon als een fluitje!

Schoonheid bij het Yadoya Hotel is altijd een deel van onze belofte geweest, maar met de snelle veranderingen hebben we misschien zelfs de lat voor onszelf op het gebied van hygiene naar een nieuw hoogtepunt verlegd. Dankzij ons mooie huishoudingsteam zijn we in staat om ervoor te zorgen dat het vlekkeloze pand op peil is met het advies van de lokale autoriteiten, terwijl we tegelijkertijd voldoen aan de benchmarks van de Wereldgezondheidsorganisatie. Van hoek tot hoek hebben we ervoor gezorgd dat de beste praktijken worden gevolgd en nageleefd, sociale afstandsmarkering en handreinigingsstations zijn in het hele hotel beschikbaar om ervoor te zorgen dat de gasten en het personeel regelmatig worden geattendeerd.

Inchecken of uitchecken? Onze receptie wordt tussen elke check-in en check-out gedesinfecteerd om ervoor te zorgen dat er een schone omgeving aanwezig is voor degenen die volgen. Key pads, betaalautomaten, pennen, potloden, noem maar op, zijn allemaal gedesinfecteerd en klaar om te gebruiken voor de volgende vrolijke gast.

En niet te vergeten, alle kamers zijn piepend schoon bij het inchecken van U als gast, dat is verzekerd!

 

Verbeterde personeelstrainingen en procedures, onderdeel van het team.

Elke afdeling is geüpdate met zorgvuldig geplande trainingen en bijgewerkte protocollen, deze normen vloeien door elk personeelslid en elke afdeling als onderdeel van de eigen teamsidentiteit en die van het Yadoya Hotel. Wij zijn blij dat u onze lachende ogen nog steeds kunt zien terwijl u weet dat we overal voor optimale veiligheid en hygiëne hebben gezorgd. Met dat in gedachte zijn alle medewerkers op de hoogte gebracht van specifieke procedures voor het geval dat een van onze geliefde gasten zich een beetje onder het weer zou voelen.